23 Şubat 2017 Perşembe

FİLE ÇORAP 🐾

Günaydın blogseverlerim💜 Bugünün güzelliği baharı dillendiriyor gibi değil mi☺️ Şimdiiii sizlerle bu sene de rövaçta olan file çorabı kullanımım ile ilgili tüyo vereceğim🙋🏻 Bilindiği gibi bu çorapların burun kısmı oldukça rahatsız edici ve bi o kadar da çirkin bi görüntüye neden olmakta fakat bi o kadar da çok sevilerek kullanılmakta öyle değil mi? Ben kendimce buna bir çözüm ürettim buyrun bakın☺️ Siyah bir babet çorabı her zaman file çorabımın altında kullanırım hem çirkin görüntüden uzak hem de ayağından çok soğuk alan bir birey olarak daha güvende hissetmemi sağlıyor ve bir şey daha itiraf edeyim bunu ince çorap kullandığım taktirde her zaman yapıyorum. Umarım sizin de işinize yarar☺️ Gel gelelimmm bugünki kombine 🙋🏻 Kışın etek giyilir de makosen giyilmez mi💁🏻 Bu ayakkabıları bu çoraplarla kullanmaya bayılıyorum çıplak ayak görümtüsündense bu şekilde daha şık ve zarif görüntü verebilirsiniz tatlışlarım ❣️ Ben bugün böyleyim hanımlar yorumlarınızı ve fikirlerinizi beklerim öptümm Çorap:Penti 10₺ Ayakkabı:PiereCardin 150₺ Tunik:H&M 35₺ Pantolon: Koton 50₺ Palto: Stradivarius 230₺

4 yorum:

  1. İyi fikir gerçekten... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hoş duruyor canım. Bu taktiği arada ben de kullanıyorum..:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederimmm ne güzel sıkışınca üretemediğimiz taktik yok ☺️☺️

    YanıtlaSil