11 Şubat 2017 Cumartesi

Maskara&Parfüm

Merhaba blogseverlerim bugün sizlerle yine küçük dünyamda aktif olarak kullandığım ürünlerimden bahsedeceğim. Biz kızlar kirpik konusunda çok hassas olduğumuz söylenebilir özellikle ben şahsım adına konuşuyorum makyaj yarım saatimi alıyorsa 15 dakikası yalnızca kirpiklerim için gidiyor. Kısa ve incecik olan kirpiklerimizi uzatmak ve biraz dolgunlaştırmak genellikle başlıca sorunumuz.. Gel gelelim nasıl başettiğime;
Her iki rimelimde aslında yabancı olmadığınız bir markaya ait, Maybelline'
Nasıl kullandığımdan size bahsedeyim kirpiklerime her zaman bir işlem uygulamadan önce badem yağı sürüp 10 15 dk kadar bekliyorum, daha sonra TheRocket adlı maskarayı baz olarak kullanıyorum, tek kat olarak uyguluyorum ve kurumadan üzerine Lashsensational maskaramı 3 kat olarak kullanıyorum. Kirpiklerimde herhangi bir ağırlık oluşmuyor. Lash sensational duyduğunuz ve çoğu kişinin kullandığı bir maskara olduğunu tahmn ediyorum tek başına bir fark gözlemleyemediğim için ben ikisini bir arada kullanıyorum..

Vee birde genellikle kullandığımız parfümler mevsimlere göre değişiklik gösterebiliyor bende sizlerle önümüzde olan bahar mevsiminde kullandığım gayet uygun olan bir parfüme değineceğim; çok hafif ve hoş bir koku freesia ve vanilla birleşimi tam bir bahar kokusu kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka deneyin;

Fiyatları konusuna da değinelim;
theRocketVolumExpress:19,90 
Lashsensational:29.90
ZaraWomanFreesia&Vanilla:49.90

Not:Zara mağazası bulunmayan şehirlerimizde ikamet eden arkadaşlarım internet üzerinden satışı mevcuttur hepinizi seviyorum ❤❤❤❤💞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder